Na seo4.net zamówisz pozycjonowanie stron internetowych.
Funkcjonują 3 kluczowe sposoby pozycjonowania:
– pozycjonowanie okresowe,
– pozycjonowanie Long Tail, a więc na tzw. długi ogon,
– pozycjonowanie lokalne.
Pozycjonowanie okresowe
Pozycjonowanie okresowe pełni szczególną rolę przed cyklicznymi bądź jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak Tłusty Czwartek, Światowe Dni Młodzieży czy Dzień Dziecka. Ten rodzaj pozycjonowania jest bardzo efektywny, jeżeli popularna w danym czasie fraza zostanie odkryta i użyta z odpowiednim wyprzedzeniem. Z reguły pozycjonowanie okresowe stosowane jest w branży turystycznej i gastronomicznej. Przeważnie powinno się rozpocząć je na osiem do dziesięciu tygodni przed ważnym wydarzeniem, aby wyszukiwarka Google zdążyła na czas zaindeksować nową ewentualnie uaktualnioną treść strony internetowej.
Pozycjonowanie Long Tail, a więc na tzw. długi ogon
Dalszy model pozycjonowania to trafne i przetestowane rozwiązanie dla osób posiadających niewielki budżet na reklamę. Dzięki właściwemu dobraniu fraz, nie tylko uda się wejść w niszę związaną z wybraną branżą, ale także stawki za reklamę w Google Adwords istotnie się zredukują. Pozycjonowanie Long Tail oznacza też znacznie mniejszą konkurencję. Kluczowe jest także to, iż rośnie tendencja do wprowadzania specyficznych zapytań w wyszukiwarkę Google.
Frazy pozycjonowania Long Tail to przykładowo:
– buty sportowe Adidas V racer białe sklep online,
– golarka Philips S1310/04 czarna,
– smartfon Huawei P30 czerwony.
Pozycjonowanie na długi ogon jest ogromnie ważne przede wszystkim dla sklepów działających w sieci. Przy użyciu tego typu fraz, sklepy posiadające w swojej ofercie nader szeroki asortyment artykułów mogą się jeszcze efektywniej pozycjonować w wynikach wyszukiwania.
Pozycjonowanie Lokalne
W takim pozycjonowaniu najistotniejsze jest dołączenie do frazy nazwy danej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym można wziąć pod uwagę przeważnie:
– dzielnicę (przykładowo “sklep RTV Widzew”)
– miejscowość (“siłownia Kraków”)
– kraj (“akademia muzyczna Polska”)
Pozycjonowanie lokalne bardzo dobrze sprawdzi się w działaniach dla firm lokalnych, które adresują swoje usługi tylko do klientów zamieszkujących w tym samym regionie. Taki sposób pozycjonowania jest przydatna również wówczas, gdy firma ma niewielki budżet na promocję i nie może konkurować na frazy bez dopasowania miejscowego, np. zamiast “sklep odzieżowy”, to “sklep odzieżowy Kraków”.
Nasze dane kontaktowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]