Promocja i reklama Tematyka stron internetowych Usługi

Jakie są cechy dobrej firmy SEO? Poznaj opinie specjalisty

Jak rozpoznać dobrą agencję SEO - poszerz swoją wiedzę!

Kiedy masz swoje przedsiębiorstwo i zakładasz dla niego stronę www, niewątpliwie z czasem zastanawiasz się, jakie działania podjąć, by wyświetlała się ona jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. To oczywiste przecież, że w XXI w. widoczność w sieci jest jednym z podłoży sukcesu, ponieważ to właśnie tu szereg klientów pierwszy raz przeczyta o twojej działalności. Jak zatem zatrudnić rzetelną agencję SEO? Polecamy posłuchać podpowiedzi ekspertów.

Jak zatrudnić solidną firmę SEO? Google nakręciło o tym kurs

Nie można zaprzeczyć, że cała branża SEO, innymi słowy działań związanych z optymalizacją stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, powstała i cały czas rozkwita praktycznie tylko za dzięki Google. Mimo istnienia licznych opcji, jak między innymi Yahoo, Baidu lub DuckDuckGo, nadal liczą się pozycje uzyskane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto pragnie być widocznym w sieci, musi spróbować powalczyć o swoją pozycję w top 10 w Google. W przypadku branż, gdzie występuje mocna konkurencja, zwykle jest to trudne bez wsparcia fachowców z firmy SEO. Google postanowiło pomóc tym, dla których koncepcja SEO jest czymś nowym, i nakręciło krótki instruktaż, jak rozpoznać dobrą agencję SEO.

Cechy dobrej firmy SEO zdaniem Google

Maile Ohye, pracownik, Google z ponad dziesięcioletnim stażem, klarownie naświetla, jak rozpoznać dobrą firmę SEO, wymieniając wśród najważniejszych cech m.in.:

  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od poznania, jak działa branża klienta, jakie są cele jego przedsiębiorstwa i kto jest jego najsilniejszą konkurencją,
  • umiejętność szacowania budżetu oraz czasu niezbędnego do zakończenia zakładanych wdrożenia,
  • zapewnienie stronie opieki technicznej oraz prowadzenie działań nad zwiększeniem jej użyteczności,
  • transparentność odnośnie planowanych działań, przykładowo poprzez cykliczne raporty i permanentny dostęp do statystyk strony,
  • zagwarantowanie witrynie opieki technicznej oraz prowadzenie działań nad podniesieniem jej użyteczności,
  • zadbanie o ogólną widoczność strony internetowej, a nie wyłącznie zdobywanie pozycji w wyszukiwarce na określone frazy.

Pracownica Google zaznacza również, że solidna firma SEO w żadnym razie nie obieca spektakularnych wyników z dnia na dzień, bowiem optymalizacja strony internetowej jest procesem długofalowym, niejednokrotnie dającym namacalne efekty zazwyczaj po paru miesiącach pracy.