Budowa wizerunku marki to skomplikowane zadanie, wymagające wykonywania przedsięwzięć obejmujących rozmaite dziedziny. Jedną z nich jest bez wątpienia wykorzystanie gadżetów promocyjnych, które mają wywołać skojarzenia z konkretną firmą. Te gadżety z elementami identyfikacji wizualnej muszą być w pierwszej kolejności przydatne – w takim przypadku ich posiadacze będą częściej z nich korzystali, a w wyniku tego będą bardziej zżyci z marką. Wobec tego firmy wybierające tę metodę reklamy chętnie zamawiają takie gadżety jak latarki, kubki lub notesy. Znaczną popularnością mogą pochwalić się również breloki oraz smycze z własnym nadrukiem. Dlaczego warto je wybrać? Do czego najlepiej się sprawdzą?
Smycze z własnym nadrukiem nie są olbrzymim wydatkiem
Źródła popularności breloków i smyczy z nadrukiem nie musimy długo szukać. O ich powodzeniu jako gadżetów wykorzystywanych w promocji przesądzają przede wszystkim ich niewysoka cena za wykonanie, oscylujący wokół przeważnie kilku PLN za sztukę. To sprawia, że bez nadwyrężenia firmowego budżetu, można przygotować ich znaczną ilość. Ma to ogromne znaczenie dla przedsiębiorstw planujących większe akcje promocyjne, polegające m.in na przekazywaniu gadżetów setkom osób, przykładowo klientom marketu czy też odwiedzającym firmowy pawilon podczas giełdy. Smycze z logo są również nieraz nabywane przez firmy dla ich pracowników – umożliwiają wygodne noszenie kart służących do otwierania drzwi oraz plakietek z ID.
Breloki z logo – praktyczne gadżety
Co natomiast z brelokami? Najważniejsza przyczyną, dlaczego marketingowcy często wybierają breloki z logo jest ich duża duże zróżnicowanie. Wśród nich są zarówno te używane jako dekoracja do kluczy, jak i produkty o wysokiej użyteczności, jak np. miarki, poziomice bądź otwieracze do butelek.