Więcej w temacie Kraków agencja reklamowa na k-myk.pl.
Kiedy posiada się firmę, niezależnie czy zajmujemy się świadczeniem usług, produkcją czy dystrybucją, działania marketingowe powinny stanowić istotny element kreowania rozpoznawalności marki. Korporacje oraz większe przedsiębiorstwa stać na stworzenie i utrzymanie własnych sekcji ds. reklamy, jednakże małe biznesy, które sporadycznie prowadzą akcje promocyjne, z reguły szukają pomocy u agencji reklamowych.
Agencja reklamowa – zespół specjalistów pomoże Ci dotrzeć do klienta
Agencja reklamowa to zespół twórczych ludzi z wieloletnim doświadczeniem, dysponujących wieloma kwalifikacjami wykorzystywanymi w marketingu. Poprzez zatrudnianie zawodowców doskonale orientujących się zarówno w zakresie kampanii reklamowych w internecie (social media, animacje i klipy viralowe), tradycyjnej komunikacji medialnej, jak i grafiki (także DTP), agencja marketingowa jest w stanie zagwarantować klientom wszechstronną obsługę. Młode przedsiębiorstwa mogą zlecić stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą znaku i szablonami akcydensów (papier firmowy, koperty oraz wizytówki), a te które dysponują już własnym logo mogą być pewne, iż zostanie ono prawidłowo użyte w trakcie tworzenia materiałów reklamowych – billboardów, folderów, stoisk targowych lub kalendarzy. Agencja marketingowa napisze także atrakcyjne, unikatowe teksty na stronę www zleceniodawcy, a także opracuje schemat komunikacji z odbiorcami poprzez najpopularniejsze media społecznościowe, takie jak Twitter, Instagram czy Facebook.
Kiedy warto zdecydować się na współpracę z agencją reklamową?
Oferta agencji reklamowej kierowana jest w głównej mierze do podmiotów, które nie mają swojego działu promocji. Jakkolwiek nie oznacza to, że to jedyny model kooperacji. Działanie agencji nierzadko polega na udzieleniu wsparcia istniejącemu już w przedsiębiorstwie zespołowi ds. promocji. Jeśli zatem nie ma on wprawy w przygotowaniu targów, konferencji czy spotkań z klientami wymagających przeważnie wielopoziomowego planowania, te obowiązki może przejąć zewnętrzna agencja reklamowa. Może ona także posłużyć za narzędzie wspomagające tworzenie niezawodnego oraz harmonijnego teamu pracowników – wystarczy zlecić jej przygotowanie programu szkoleń albo zaplanowanie warsztatów integracyjnych. Na rynku działają tysiące agencji marketingowych, warto jednakże decydować się na współpracę z tymi, które zapewniają dostęp do znacznego grona wykwalifikowanych ekspertów. Pozwala to na powierzenie wszelkich przedsięwzięć marketingowych jednej agencji i tym samym większy nadzór nad integralnością kampanii oraz wizerunku firmy.
Nasze dane kontaktowe:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]