Promocja i reklama Tematyka stron internetowych Usługi

Wykorzystanie PBN w marketingu internetowym

Żeby odbiorca odnalazł twój biznes musisz nie tylko posiadać stronę firmową, lecz również zadbać o jej pojawianie się w wynikach wyszukiwania. Do tego istotna jest treść strony i to czy systematycznie publikowane są na niej nowe wyczerpujące i użyteczne dla odbiorcy treści. Lecz nie wolno również zignorować tzw. link buildingu, czyli pozyskiwania linków zewnętrznych wiodących […]

Promocja i reklama Tematyka stron internetowych Usługi

Jakie są cechy dobrej firmy SEO? Poznaj opinie specjalisty

Kiedy masz swoje przedsiębiorstwo i zakładasz dla niego stronę www, niewątpliwie z czasem zastanawiasz się, jakie działania podjąć, by wyświetlała się ona jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. To oczywiste przecież, że w XXI w. widoczność w sieci jest jednym z podłoży sukcesu, ponieważ to właśnie tu szereg klientów pierwszy raz przeczyta o twojej działalności. Jak […]

Porady i tutoriale Promocja i reklama

Brand marketing – na czym polega i kiedy warto go stosować?

Zakładając firmę zapewne marzysz o wielkim sukcesie. Aby go osiągnąć, Twoja marka powinna być rozpoznawalna i wzbudzać zaufanie. Oferta firm z dobrze wykreowanym wizerunkiem przemawia do znacznie większej grupy odbiorców. Jak zadbać o odpowiednią strategię, która pomoże w osiągnięciu takiego celu? Zacznij od brand marketingu. Co to jest brand? Brand to angielskie słowo, które w […]

Promocja i reklama

User Generated Content – co to jest i jak skutecznie wykorzystać go w strategii?

User Generated Content to treści na temat Twojej marki, które konsumenci tworzą w internecie. Z jednej strony świetnie, bo klienci sami piszą o firmie. Z drugiej strony, nie masz nad tym procesem żadnej kontroli. Sprawdź, czy User Generated Content warto wykorzystać w strategii content marketingowej. Opinie a proces zakupowy Opiniami kierujemy się na każdym kroku […]

Promocja i reklama Usługi

Wirtualny spacer czyli promocja firmy w Mapach Google

Promocja firmy w Mapach Google to aktualnie znaczący punkt reklamy marki w sieci. Dzięki niej jesteśmy widoczni dla osób wyszukujących w danej lokalizacji konkretną usługę i umożliwia to zdobycie wielu klientów. Istnieje doskonały sposób, by pośród sporej ilości podobnych firm w naszej miejscowości wyróżnić się na Mapach Google i prześcignąć konkurencyjne marki. Ale czym jest […]

Promocja i reklama Usługi

Zaprezentuj swoją firmę klientom – umieść na stronie model 3D

Wirtualny spacer z modelem 3D to idealna metoda na przedstawienie ewentualnym klientom naszego biura, nieruchomości czy powierzchni usługowej, z których zamierzają korzystać. Dla większości osób sposobność obejrzenia danego wnętrza przed skorzystaniem z oferty jest niesłychanie istotna, a my udostępniając taki wirtualny spacer z modelem 3D, ułatwimy im podjęcie korzystnej dla nas decyzji. Czym zatem są […]

Porady i tutoriale Promocja i reklama

Pozycjonowanie wizytówki Google Moja Firma (w mapach Google) – porady optymalizacyjne

Wizytówka w Google Moja Firma może nam pomóc w pozyskiwaniu nowych klientów. Odpowiednio zoptymalizowana ułatwi użytkownikom skontaktowanie się z firmą oraz wyświetli im aktualną ofertę. W artykule skupimy się na tym, co warto zrobić, aby wizytówka osiągała jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania. Dlaczego warto posiadać wizytówkę? Profil w Google Moja Firma pozwala potencjalnym klientom […]

Promocja i reklama Usługi

Jaki sprzęt eventowy można wynająć?

Różnorodne imprezy, zarówno te na świeżym powietrzu, jak i na zadaszonych przestrzeniach, odbywają się właściwie każdego dnia. Obecnie ich planowania nie podejmują się wyłącznie większe korporacje czy miejscowości. Często jednakże, gdy mniejsze podmioty postanowią o przygotowaniu takiego wydarzenia staje się jasne, że nie posiadają właściwego sprzętu, a jego nabycie na jednorazowe użycie jest zwyczajnie zbyt […]

Promocja i reklama

Co to jest content marketing? Przykłady działań contentowych i ich cel

Poradniki, ebooki, podcasty, webinary i inne bezpłatne materiały – z pewnością trafiasz na nie regularnie i może nawet zastanawiasz się, dlaczego firmom opłaca się inwestować w ich tworzenie. To przykłady działań content marketingowych, o których więcej dowiesz się z tego artykułu. Content – co to znaczy? Content w języku angielskim oznacza treść, zawartość. W cyfrowym […]

Promocja i reklama

Jak założyć wizytówkę Google Moja Firma? Poradnik krok po kroku: logowanie, uzupełnienie danych, weryfikacja

Wizytówka Google Moja Firma daje możliwość zaprezentowania swoich produktów i usług szerokiemu gronu odbiorców. Jeśli chcesz wiedzieć, jak ją założyć, na czym polega weryfikacja oraz jakie korzyści niesie ze sobą posiadanie wizytówki GMF, to zapraszam do lektury! Dlaczego warto posiadać wizytówkę Google Moja Firma? Często małe firmy zastanawiają się, jak mogą konkurować z wielkimi sklepami […]