Promocja i reklama Usługi

Projektowanie katalogów i innych materiałów reklamowych

Jak przekonać innych, że wyroby twojej marki są lepsze niż innych? W czasach, kiedy odbiorca ma możliwość zdecydować się nawet na usługi przedsiębiorstw działających w odległych miastach, nie jest to proste i wiąże się z wprowadzeniem przemyślanych strategii marketingowych. W wielu przypadkach najlepsze rezultaty przyniesie projektowanie katalogów produktów oraz ich dystrybucja do potencjalnych nabywców. Aby […]

Promocja i reklama Tematyka stron internetowych Usługi

Wykorzystanie PBN w marketingu internetowym

Żeby odbiorca odnalazł twój biznes musisz nie tylko posiadać stronę firmową, lecz również zadbać o jej pojawianie się w wynikach wyszukiwania. Do tego istotna jest treść strony i to czy systematycznie publikowane są na niej nowe wyczerpujące i użyteczne dla odbiorcy treści. Lecz nie wolno również zignorować tzw. link buildingu, czyli pozyskiwania linków zewnętrznych wiodących […]

Promocja i reklama Tematyka stron internetowych Usługi

Jakie są cechy dobrej firmy SEO? Poznaj opinie specjalisty

Kiedy masz swoje przedsiębiorstwo i zakładasz dla niego stronę www, niewątpliwie z czasem zastanawiasz się, jakie działania podjąć, by wyświetlała się ona jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. To oczywiste przecież, że w XXI w. widoczność w sieci jest jednym z podłoży sukcesu, ponieważ to właśnie tu szereg klientów pierwszy raz przeczyta o twojej działalności. Jak […]

Porady i tutoriale Promocja i reklama

Brand marketing – na czym polega i kiedy warto go stosować?

Zakładając firmę zapewne marzysz o wielkim sukcesie. Aby go osiągnąć, Twoja marka powinna być rozpoznawalna i wzbudzać zaufanie. Oferta firm z dobrze wykreowanym wizerunkiem przemawia do znacznie większej grupy odbiorców. Jak zadbać o odpowiednią strategię, która pomoże w osiągnięciu takiego celu? Zacznij od brand marketingu. Co to jest brand? Brand to angielskie słowo, które w […]

Promocja i reklama

User Generated Content – co to jest i jak skutecznie wykorzystać go w strategii?

User Generated Content to treści na temat Twojej marki, które konsumenci tworzą w internecie. Z jednej strony świetnie, bo klienci sami piszą o firmie. Z drugiej strony, nie masz nad tym procesem żadnej kontroli. Sprawdź, czy User Generated Content warto wykorzystać w strategii content marketingowej. Opinie a proces zakupowy Opiniami kierujemy się na każdym kroku […]

Promocja i reklama Usługi

Wirtualny spacer czyli promocja firmy w Mapach Google

Promocja firmy w Mapach Google to aktualnie znaczący punkt reklamy marki w sieci. Dzięki niej jesteśmy widoczni dla osób wyszukujących w danej lokalizacji konkretną usługę i umożliwia to zdobycie wielu klientów. Istnieje doskonały sposób, by pośród sporej ilości podobnych firm w naszej miejscowości wyróżnić się na Mapach Google i prześcignąć konkurencyjne marki. Ale czym jest […]

Promocja i reklama Usługi

Zaprezentuj swoją firmę klientom – umieść na stronie model 3D

Wirtualny spacer z modelem 3D to idealna metoda na przedstawienie ewentualnym klientom naszego biura, nieruchomości czy powierzchni usługowej, z których zamierzają korzystać. Dla większości osób sposobność obejrzenia danego wnętrza przed skorzystaniem z oferty jest niesłychanie istotna, a my udostępniając taki wirtualny spacer z modelem 3D, ułatwimy im podjęcie korzystnej dla nas decyzji. Czym zatem są […]

Porady i tutoriale Promocja i reklama

Pozycjonowanie wizytówki Google Moja Firma (w mapach Google) – porady optymalizacyjne

Wizytówka w Google Moja Firma może nam pomóc w pozyskiwaniu nowych klientów. Odpowiednio zoptymalizowana ułatwi użytkownikom skontaktowanie się z firmą oraz wyświetli im aktualną ofertę. W artykule skupimy się na tym, co warto zrobić, aby wizytówka osiągała jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania. Dlaczego warto posiadać wizytówkę? Profil w Google Moja Firma pozwala potencjalnym klientom […]

Promocja i reklama Usługi

Jaki sprzęt eventowy można wynająć?

Różnorodne imprezy, zarówno te na świeżym powietrzu, jak i na zadaszonych przestrzeniach, odbywają się właściwie każdego dnia. Obecnie ich planowania nie podejmują się wyłącznie większe korporacje czy miejscowości. Często jednakże, gdy mniejsze podmioty postanowią o przygotowaniu takiego wydarzenia staje się jasne, że nie posiadają właściwego sprzętu, a jego nabycie na jednorazowe użycie jest zwyczajnie zbyt […]

Promocja i reklama

Co to jest content marketing? Przykłady działań contentowych i ich cel

Poradniki, ebooki, podcasty, webinary i inne bezpłatne materiały – z pewnością trafiasz na nie regularnie i może nawet zastanawiasz się, dlaczego firmom opłaca się inwestować w ich tworzenie. To przykłady działań content marketingowych, o których więcej dowiesz się z tego artykułu. Content – co to znaczy? Content w języku angielskim oznacza treść, zawartość. W cyfrowym […]